سفارش تبلیغ
صبا ویژن
موسسه آموزشی فرهنگی و هنرهای صنایع دستی صاحب الزمان عج

 

منشور کوروش

 

منشور کوروش از سرزمین مادری‌اش رهسپار بریتانیا شد

 منشور کوروش پس از پایان مدت 7 ماه قرارداد نمایش در سرزمین مادر‌ی‌اش سرانجام صبح امروز ( 29 فروردین ماه ) رهسپار بریتانیا شد. به گزارش میراث آریا (chtn) ، صبح امروز رئیس کل موزه ملی ایران، همکاران موزه و علاقمندان به تاریخ و میراث ارزشمند کشورمان با منشور کوروش خداحاخظی کردند. این منشور با تدابیر ویژه امنیتی از موزه ملی ایران به فرودگاه امام خمینی (ره) منتقل و از وطن خود رهسپار بریتانیا شد.

منبع:http://www.chtn.ir/webforms/fa/News/NewsInfo.aspx?ID=41567


نظر

المنتظر | 1:31 عصر - دوشنبه 90/1/29


 

میراث

معاونت هنرهای سنتی و صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضویاز ابتدای سال‌جاری تاکنون در 118 نمایشگاه داخلی و خارجی حضور داشت .

معاون هنرهای سنتی و صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی با بیان این مطلب به میراث آریا(chtn)،گفت: این معاونت در نمایشگاه‌های خارجی به ویژه نمایشگاه‌های قرآنی و هفته‌های فرهنگی در کشورهای افغانستان ، پاکستان ، تاجیکستان ، ترکمنستان و عراق حضور داشت .

سید جواد عابدی افزود: همچنین شرکت در نمایشگاه‌های سراسری استانی ، نمایشگاه‌های داخل استان نظیر نمایشگاه بین‌ا لمللی صنعت هتلداری ، جشنواره زعفران در شهر زاوه تربت حیدریه ، همایش علمی انار بجستان ، نمایشگاه بین المللی دندانپزشکی و همایش پایتخت معنوی ایران در مشهد نیز از جمله این برنامه‌ها بوده است که این معاونت حضور داشته است .
وی اضافه کرد: از این تعداد نمایشگاه 38 مورد استانی و منطقه ای بود که معاونت هنرهای سنتی و صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی مجری آن بوده است.

منبع:http://www.chtn.ir/webforms/fa/News/NewsInfo.aspx?ID=41567


نظر

المنتظر | 10:8 صبح - شنبه 90/1/20